Kızlar 30 haftalığım bugün ikinci dozu oldum ilkinde hiç böyle olmamıştı ne yaparlarken ne sonrası ağrı yaşamadım belki hafif bi ağrıydı. Bugün hem yaparlarken hem sonrasında şiddetli ağrı oldu. Hele şu an kolumu kaldıramıyorum sağ koluma yaptılar. Zaten sol tarafıma uyuyorum çürümüş gibi oluyordu solum şimdi de sağ kol gitti. Ağrıyı hafifletecek bir şey var mı ?