zf_2707 canım kadınlar bazen farketmeden kimyasal gebelik geçirebilir ancak sadece karnın fazla ağrıdı diye bunu söylemek doğru olmaz hamile olsaydın fark ederdin diye düşünüyorum rabbim hayırlı zamanda versin. üşütmüş olabilirsin bazı aylar oluyor öyle :) folik asidi aksatma hemen yükselir zaten iki haftada