ilooo detaylıdaki doktorum bebeğin gelişememesi, gebelik zehirlenmesi gibi oluşabilecek durumlardan bahsetti ancak beni takip eden doktorum hiç merak etme dedi. Beni rahatlattı:) zayıf bir bebek doğacak diye kendimi alıştırmıştım ancak gebelik diyabetim var, bebeğim 33.hafta 2300 kilo :)) yani çivi çiviyi söküyor . Hiç kötüyü düşünmeyin