Mrvaydn18 Burada doğum yapan var mı kızlar? Bir arkadaşım düşük tehlikesi ile yatmış ve çok memnun bu hastaneden evet eski ama doktorlar asistanlar hemşireler aşırı ilgiliydi diyor. Bilgisini olan var mı?