Arkadaşlar dün yumurtlama pik oldu ve bugünde devam ediyor biz dünü ve önceki günü değerlendirmiştik henüz çatlama olmadı normalde pikten itibaren 3 gün üst üste öneriliyor ama o şekilde yapınca bizim 4 gün olmuş olacak sizce bugünü mü değerlendirmek daha etkili çatlamayı mı