Ros benim de hemen cikti 2.ayimda kocaman karnim vardi, gazdan siskinlikten vs diyodum ama haftalar ilerledikce karin da buyudu. Herkesin karin yapisi farkli, ic karni olmayanlar kaslari sert olmayanlarin hemen karni cikiyor, bebegin boyuyla kilosuyla alakasi yok. Sabah da karnim var, tuvalete ciksam da karnim var, karnim var yani asla sislikten degil acken de karnim var. Kiminin 5.ayda karni yeni cikmaya basliyor, herkesin bunyesi farkli.