Tugceelanaz Üçüncü gebeliğim niye harektleri hiss etmiyorum diye endişeleniyordum , ve beklenen gün geldi 🤲🏻🧿 Balık kayması değil bildiğimiz tekme atıyor bu kız 🥹 ay özlemişim
Liddle_mom Tugceelanaz benim ilk ben 14 te basladim hissetmeye simdi 19 um artik eli kolu bile hissediliyo
Mey58 Tugceelanaz sanırım kaç tane çocuğu olursa olsun insan özlüyor ya çok güzel en güzel hislerden biri Rabbim hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlat bekleyen herkesin 🤲🏻
Tugceelanaz Liddle_mom Çok zayıf hamile kaldıysanız olabilir 🥰 Erkenden hiss etmek güzel tabiki en azından herşey yolunda diye rahat olabiliyor insan 🥰
Liddle_mom Tugceelanaz gercekten oyle o gunden sonra hergun pit pit hissetmeye basladim simdi zaten masallah hic durmuyo kuduruk🤣🤣 bu arada 38 le hamile kaldim