Elifkcs Kizlar ben 21+2 deyim esyalarini yikasam acelemi etmis olurum hazirliklara baslasam diyorum siz ne zaman basladiniz
mlkkk Elifkcs riskli bi durumunuz yoksa 30dan sonra yapmanız daha iyi olur bekledikçe yeniden yıkamanız gerekebilir acele etmeyin
babyandmomy__ Elifkcs aynı haftalardayız 😍 Bence de biraz erken ben alıp alıp yığıyorum odaya 😂en son düzenler yıkar yerleştiririm diye düşündüm 32.Haftadan sonra yaparım o zaman izne de ayrılmış olacağım
TheMuhtesem Elifkcs 32 sonrası daha iyi olur. Şimdi yıkarsanız 32den sonra tekrar kontrol edip yıkama işine girişebilirsiniz