ZEATAK bende öyleydim baslarda bebek bile demiyodum cocuk diyodum muayenede doktor annesi bak annesi şöyle böyle dedikce benimseyemiyordum bi garip geliyodu şu 3.trimester varya bana tam vurdu içime işledi bianda, büyüdüğü için hareketleri cok fazla ve şiddetli olunca annecim kızım derken buluyorum kendimi hep 😀🤦🏻♀️