Hanımlar merhaba
Ya geçen ay çikolata kisti ameliyatı oldum sonrasın da hormon ilacı kullanamadığım için hormonlu spiral mirena takıldı. Regl olmamı önlemesi için . Ama malesef ilk ay gayette oldum regl günde 1 ped kullanacak kadar oldum ama oldum işte 🙂↕️
Sonrasın da korunmasız bir ilişkim oldu ay takvime bir baktım tam da yumurtlama günüm ama ayın 9 , dedim ki spiral var nolcak yani .. ama 4 gün önce sabah bulantısı ve baş dönmelerim başladı bir de sağ kaşık batmam var ama sanki kist varda batıyor garip bir batma ağrısı . İyice şüpheye düştüm hamile olabilirmiyim . Olabilir mi öyle birşey valla Yusuf Yusuf geziyorum 😂😂
Var mı aranız da hormonlu spiralle hamile kalanlar 😅