hicimm 33+2 günlük gebeyim cuma günü randevum var doktora soramıyorum şu an. Bebeğim hareket ettikçe vajinada baskı ve hafif sızı var. Normal mi acaba 😔 erken doğum işareti değildir değil mi çok korktum 😔