Eb2746 Bebeğim maşallah hareketliydi 2 gündür hareketlerini çok fazla hissedemiyorum. Normal mi endişelenmeli miyim? 21 haftalık gebeyim.
Baby_B Eb2746 normaldir canim daha yeni hissetmeye baslamissindir zaten 26+2 deyiz bugun ve dun yavas hareket ediyor benim bebiste Degisir yani her gun ayni olmaz Ki suan erken Ben 23 ten sonra her gun hissetmeye basladim