Rabia140 Kızlar kızımda pişik oluştu ne kadar geçsin diye uğraştıysam da geçmedi hatta derisi soyulmaya başladı. Altını değiştirirken filan aplamıyor ama nasıl geçirebilirim. Her değişmemde pişik kremi de kullanıyordum. Islak mendil değiştim bez değiştim ama hala düzelmedi. Bebek vazelini almıştım ondan sürüyim mi? Genital bölge olduğu için sormadan sürmek istemedim yarın ebemize de yazıcam.
_biranneadayi Rabia140 Canım kantaron kullan mutlaka Bebek temizleme pamuğuna bol bol sür koy oraya bezini tak kapat. Ben de oğlumda yaşamıştım anca o kurtardı bizi
gokcekocyigiit Rabia140 pişik geçmiyorsa mantar olabilir, bence bir doktora git, ağrı kesici, etkin kremler verecektir, bir de ben hep Mustela kullandım, bez açmadan açmaya bile epey faydası olmuştu, çok geçmiş olsun.
mrsyildizmom Rabia140 oğlumda bebişken olmuştu fena şekilde, ne kullandıysam geçmedi arkadaşım yurt dışından getirdiği pişik kremini dahi verdi geçmedi. Sonrasında özel kliniğe gittik doktora mavi renkli hametan kremini önerdi ama özellikle mavi rengini günde 3 kere sür dedi 1-2 güne mis gibi olmuştu şükür. Şimdi oğlum 15 aylık hala vazgeçilmezimiz bir mini kızarıklık dahi görsem sürerim anında etki ediyor :)
12betul Rabia140 ılık ıslak pamuk yasa peçete ile sil canım açık tenli ise ıslak mendil bile gelmez . Arkadaşımjn bebeğinin poposu kanıyordu resmen ona da söyledim yapınca hemen düzeldi . Bir de margarin direk kesiyor piştiği bi zararı da yok
Rabia140 mrsyildizmom bu kremi birkaç kişi daha demiş yarın ebeye danışıp alırım. Cildi hassas bez böyle yaptı değiştirdim ama bir türlü toparlamadı. Islak mendil bile kullanmadım kumaş yıkayıp siliyorum ama düzelmedi 😕😕
Lavin___ Mavi hametan her alt değiştirmede bile sürebilirsin demişti doktorum gerçekten etkili deneyin
Rabia140 12betul evet cildi hassas ama bezi ılık suyla yıkayıp siliyorum ama yine de aynı. Yarın bir sağlık ocağına doktora götürücem.
Merve-metin Rabia140 ablamın 3 kızında da pişik problemi çok olmuştu arkonun yeşil tüpü var ya zeytinyağlı bir tek o iyi geldi bi dene istersen canım
miniminibebek Rabia140 hamazinc alabilirsiniz eczaneden çinko içerikli ve pişiğe müthiş etkisi var ayrıca Dr a gösterin mutlaka enfeksiyon kapmasın ve rif+furacin muhteşem etkili yanıkta piştikte,yatak yaralarında yani deri bütünlüğü bozulduğu zaman kullanabilirsiniz
Sila_aylin66 Rabia140 benim oğlumda çok ciddi pişik olurdu ben her alt değişiminde yıkadım ve hametan kullandım ıslak mendili yıkasanız dahi vurmayın alt bölgeye daha kötü yapıyor en temizi güzeli yıkamak başka çaresi olmuyor eğer emiyorsa sizde yediklerinize dikkat edin o da etkiliyor
huysuz__ Rabia140 ıslak mendil ilk 3-4 ay kullanmayın ciltleri çok hassas, ayrıca kız bebeklerde iç dudak yapışıklığına sebep oluyomuş😪makyaj temizleme pamuğu kullanın, ileri düzey pişiklerde Hamazinc krem çok iş görüyor. Geçmiş olsun minik popişi çabucak iyileşsin 🤍
neslihann7 Geçmeyen bi pişik varsa mutlaka altında bi alerji mantar gibi sebep vardır önce onu bi doktorunuzla görüşüp çözün mutlaka sonrasında ecowell pişik kremi tavsiye ederim çok güzel o
Rabia140 Sağlık ocağına gittim bugün mavi hametan ve bir krem daha verdi geçmeye başlamış zaten dedi. Umarım o kremler fayda eder hepinize teşekkürler🙏 😇😊🥰
neslihann7 Rabia140 Sonrası için ecowell pişik kremi alın bence pişik olmasını çok güzel önlüyor cidden
Anneyimmmben Rabia140 ıslak mendil yerine su ve pamuk kullanin pisikte soyulma olmaz bı doktora götürmekte fayda var pişik ise bepanthen sudocrem iyi gelebilir. Bezini sık sık degistirin primanin ultra soft olanlari var o süreçte iyi bir bez kullanın kakasını yaptıktan sonra altını hemen kapatmayın bir süre havalansin