L-ipek ben 🤚🏼
35+2 de sancılarım başladı aniden 3 cm açılma ile hastaneye gittim doktor durdurmaya çalıştı magnezyum ve nidicard ilaç kullandım 2 gün sadece ama kesilmedi sancılarım hiç amacımız 9 aydan gün almak 36. Haftaya girmekti ama olmadı bana da ciğer geliştirici iğne yapıldı çok şükür küveze girmedik kilosu 2700 üstü ise bişey olmaz Allah in izniyle ümitsiz olma onlar bizden daha güçlü ♥️ Sağlıkla al kucağına inşallah