Merhaba 7+4 ilk hamileliğim biraz önce unutup çok canım istediği için küçük bir dilim çiğ sucuk yedim ama kasaptan alınmış küçük bir dilimdi ayrıca bu kedi köpek vs olan bakteri midir nedir onun kan tahlilinde negatif çıkmıştı hayvanların dışkılarına falan dikkat et demişti ebe bir sorun olur mu çok evham yaptım 🥺