Yenianne6161 Merhaba anneler bizim suyumuz biraz sınırda olduğu icin doktorum tam 38. Haftada sezaryen dedi sizler kaçta oldunuz ? Şu an 36 haftalığız
Fnurkaya Yenianne6161 ben 36+3 um bugün sezeryan için gün aldım tam 39+0 olduğum gün 3 ocağa gün verdi.
gokcekocyigiit Yenianne6161 36 da doğum yaptım, 2500 kg doğdu, ciğer gelişimi iyi olduğu için küveze girmedi, şu an 3 yaşında kızım ve 16 haftalık kardeşini bekliyoruz, sağlıkla gelsin bebeklerimiz
Yenianne6161 defnevedoruk kaç kg doğdu acaba solunum sıkıntısı falan olmadı değil mi? Ciğer gelişimi 37 de tamamlanıyormuş sanirim