ayseamineinci kimi doktor öneriyor kimi önermiyorum ama ben doktora danışmadan doğum sonrası kullanmıştım sezeryan sonrası eve geldiğimde karnım çok şişiyordu annem önce şal bağladı karnımı sıksın biraz diye o kadar rahatladım ki karnım şişip dikişlerim ağrımadı karnıma destek oldu 3-4gün sonra hemen gittim korse aldım. Bu hamileliğimde de hastane çantama bile koyup hastane çıkışı bile kullanmak istiyorum karnıma destek olsun diye. Çok sıkı korseler rahim yapışmasına filan sebep olabilir belki doktorlar o yüzden önermiyordur