Benim gebelikten önce yüksek çıkıyordu ilaç alıyordum. Hamile kalmadan bir ay önce umursamadim bıraktım meğer hamileymisim doktordan yedim azadi apar topar tahlil yapıldı 9. Haftada allah'a şükür ne yüksek nede düşük çıktı normal çıktı doktor yüksek çıksaydı bebeğin beyin gelişimini ciddi anlamda etkilerdi dedi