ayse0_ Her şey normal gidiyordu 36 haftada bebeğim normal doğum pozisyonundaydı bugün kontrolüm vardı ama bebeğim dönmüş doktor tekrar dönmesi zor dedi sezeryan olursun dedi kendimi hep normal doğuma hazırlamıştım.. bebeğim sürpriz yaptı