Bayanlar kimyasal gebelik yaşıyorum 7 haftadır adet görmüyorum ama kanama sökülmedi soğan suyu içtim bugün doktor ilaç vermedi kendi kendine olur dedi ama kaç gün oldu daha olmadı çok çok az oldu geçende o kadar nasıl kanamam başlar tavsiyeleriniz varmı