Ozlm_24 ben devlet Hastanesi’nde 1 sene arayla 2 sefer hsg çekildim narkozlu oldu 3 dk sürüyor zaten uyanincada hiç ağrım sancım olmadı doktorun verdiği antibiyotiği kullanmadım bile ilkinde hamile kalmadım çünkü eşim yanımda değil yumurtalamam hiç denk gelmesi askeri personel olduğu için bu ay üzerine bide ovulasyon testi kullandım 12 sinde yumurtlamam oldu şuan felaket belim agriyor inşallah olur