Beybiik bende öyle inşaAllah amin🤲🏻 Aramızda bir gün var😇 karnı taşıyamamaktan ziyade bir de nefes darlığı oluyo alt kısımlarım hep ağrıyo. Yine de bebeklerimiz iyi olsunda sağlıklı olsunda diye teselli ediyorum kendimi. Aslında 1 ocak olmasını çok isterdim ama durur muydu o kadar bilemiyorum