Esrakalkanc şuan 23 yaşındayım ve 17 haftalık hamileyim martta 3 senelik evli olacağım bence tam zamanında tam yaşımda anne olacağım bunun için mutluyum 2.çocuğuda düşünüyoruz biraz beklemek istiyorum 30 yaşında 2.kez anne olayım diyorum ama ya o yaşta istemezsem tahammül edemezsem ya da şuan ki gibi enerjik biri olamazsam iki çocuğumada aynı enerjiyi veremezsem 30 yaşında daha çökmüş olursam diyorum ama ben bebekleri çok seviyorum 😂😋 peş peşe olmasını eşim istiyor ama hamileliği ve bebek bakımını özlersem diye istemiyorum aslında bakalım nasip şimdiden bunları düşünmemden de anlaşılmıştır evet başak burcuyum 😂😂