Yalnız değilmişim bende kafayı yedim sanıyordum 21 + 2 ve her gün ben öleceğim galiba diye hüngür hüngür ağlıyorum ilk gebeliğim herşeyi düşünüp çok fazla stres yapıyorum birazda gurbette olmanın etkiside var sanırım bende belki sevdiklerinizle daha çok vakit geçirip dertleşirseniz biraz daha ferahlar içiniz