Sezaryen doğum 38. Haftada planlanıyor. Benim ikinci sezaryenim, devlette doğum yapacağım. İlki sezaryen olduğu için hiç bir şekilde normal doğumu önermedi doktorlar. Benim bulunduğum şehirde kesinlikle isteğe bağlı sezaryen olmuyor. Sonuna kadar normali zorluyorlar açılma vs aksi bir durum olursa son dakika sezaryene karar veriliyor. İlk doğumum isteğim doğrultusunda sezaryen olmuştum ben ama özel hastanedeydi. Bir de acil bir durum olursa eğer su gelmesi vs gibi o zaman hangi doktor nöbetçi ise ameliyatı o doktor yapıyor devlette. Diğer türlü planlanacak ise sezaryen tabiki hekim seçme hakkınız var.