Wicca Benim hafif su sızıntım da vardı dikiş atılmadan önce.Ancak ben su patlama riskini de kabul edip serklaj yaptırdım. Çünkü serklaj olmasam zaten doğum olacaktı. İki ucu ... değnek misali. Yani hiçbir şey yaptırmayıp doğum olmasındansa, şansımı deneyeyim dedim.
Zaten doktorlarımın hepsi (12 kişilik bir heyetti) , serklaj son çare demişlerdi.Çünkü hiçbiri bir gebeye mecbur kalmadıkça müdahaleden hatta alttan muayeneden hoşlanmıyorlardı.
30 haftalık olduğumda, kilosu önde tartılmıştı.Suyumuz iyiydi.Bebek alışverişi gerekiyordu.Doktor 1 saat çıkabilirsin dedi.Hastaneden dönüşte yol üstünde ebebek vardı,görerek almam gereken her şeyi ordan aldım.Kurban bayramı öncesiydi indirimler vardı.Bir çok şeyi netten sipariş ettim bilindik sitelerden.
30-36 arası eylül-ekim ortasına kadar dikkat ettim.Her hafta kontrol ve nst vardı.
36dan sonra her gün yürüyüş yaptım.39 biterken serklaj dikişimi aldılar.Zaten o tarihlerde çömelme dahil her şeyi yapıyordum.
Bir dahaki gebeliğimde, ölçüsü hiç uzamayan bir rahim ağzım olduğundan ve erken dönemde açılmam olduğu için, 10-11 haftalıkken dikil atılacak önceden.