Fatos00 İyi akşamalar arkadaşlar ikinci gebeliğim ilki 15 de sonlanmıştı sıkıntılı bir gebelikde ve o gebeliğimde ne karnım büyümüştü 15 haftalık olmama ragmen nede hamile gibiydim suan 12+4 günlük gebeyim tekrar şimdiden baya büyüdü göbeğim ve kontrole gittigimizde çok hareketli bir miniğim vardı 2 gündür de sanki hissediyorum hareketlerini sırt üstü yattıgım da kayıyor gibi oluyor birde karnımın altın da pıt pıt birşeyler oldu haftada olma imkanı var mı ki? ?
Yalinn8 Fatos00 canim erken biraz, goruntude hareketlidir evet ama onu rahmine hissetirecek gucte ve uzuv uzunlugunda degill henuz, muhtemelen şu an icin gaz hareketlerini hissediyorsun😉
Aysnrplt Fatos00 Geçen bende hissettim öyle pıt pıt atışı çikolatalı süt içtikten sonra. Hatta burda da yazdım😅 tecrübeli anneler olamayacağını söylediler. Bugün gittik bizimki de hareketliydi. Biz 11 haftalık zannederken meğer erken yumurtlama olmuş. 12. Haftamızdaymışız 😊
Tubademir85 Doktorlara göre o hissettıklerımıx bağırsak hareketleri ki bence de oyle çünkü o haftalar arası bır fetüs iken sana kendini hissettirecek gücü olamaz , üstelik hareket edecek alanı geniş şimdilik, ben 23.haftadayım 2 haftadır net hissediyorum. Birazcık daha beklemen gerekiyor sağlıkla kucağına alırsın insaAllah
Fatos00 Tubademir85 usg de baya hareketliydi doktor bile güldü görünce bende iki gündür hissedince digerindede hissemeden gitmişti bebeğim heyecanla bekliyorum bunu ondan öyle hissediyorum galiba inşallah bunu hayırlısıyla alırım tşk ederim:)
Kahramanlar 14 haftada hissettim ilkin 19 haftada eşimde hissetmeye başladı karnımı sarsıyor şimdi 21+4 olduk
Fatos00 Çok güzel heyecanlar umarım bizede nasip olur birde. Kasıklarda sürekli bir agrı var bugün normal mi kabul ediliyor acaba bilemedim sıklıkla gidip gidip geliyor.
IzguVeAnnesi Bende ilk 19.haftamda hissettim tontis bir anne adayiyim biraz🙈 Bugun 32+6’yiz dana gibi geziniyor iceride brnim minik kizim😍😍😍Sevip konustukca da artiyor hareketleri . Annesinin sevgi dolu miniği😍😍😍