Elamomy dün doktora gittim oda %90 erkek dedi kordon ve eli o bölgede olduğu için ben yanılma ihtimali veriyorum dedi ama bidahaki kontrole kesinleşir dedi ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri hep erkek hissettim bakalım hayırlısı size de çok teşekkür ediyorum bidahaki kontrole kesinleşince yazarım