İyi akşamlar arkadaşlar..son adet tarihim 3 Ekim.. adetim 45 gün gecikti..idrar testi yaptım pozitif çıktı ..kan testi yaptırdım beta HCG 1086 çıktı ..doktor 2 haftalık gebelik olduğunu söyledi .. son adet tarihine göre hesaplarsam eğer farklı çıkıyor..normal mi başına böyle bir şey gelen oldu mu???