Cumartesi sırf bu yüzden doktora gittim. Normalde oğlumu daha çok hissederdim ama son zamanlarda kızım baskın oldu oğlumu neredeyse hiç hissetmemeye başlayıp korkmuştım. Doktoruma söyledim ve çağırdı, konumunu değiştirdiği için arada böyle olması normal endişelenme dedi🌸