Sila41_ Asyam2020 benim de ilk gebeliğim kesem gözükmüştü ama yine de kalp atışı duyana kadar beta baktırdım, kanamam yoktu betamın düşmesiyle düşük yaptığımı öğrendim sağlıksız gebelikti o yüzden bence kontrol edin