Canoski_1 aynen çok dikkat edin birde size birşey diyeceğim doktor bana fazla su dedi bebekte şekere dikkat edin dedi yükleme yapmadı daha ama şekeri kestiğimden beri tansiyonlarım düştü baya deneyin isterseniz sizde çok şekerli şeyler yemeyin tansiyonla alakası var zaten şekerin damarlardan dolayı