Rabia_ylc Kızlar 26 haftalık gebeyim çok çabuk hasta oluyorum boğazım felaket ağrıyor ilaç da alamam doğal yöntemlerle ne önerirsiniz inanılmaz boğazım yanıyor öksürmek de bile güçlük çekiyprım
Emsalk Rabia_ylc ben böyle olunca hakiki tereyağ pekmez ısıtıp yavaş yavaş içiyorum canım birer kaşık düşün ılık ılık boğza iyi geliyor
Birbenbirbebek Rabia_ylc bala limon sıkıp yiyorum bana iyi geliyor Tereyağını eritip ocağı kapatıp ılık bir şekilde pekmezi ekleyin karıştırıp tüketin. Mandalina portakal suyu için bol bol şifa olsunn🥰
Yagmur205 Süte bal katın için limonlu su için sıcak sıcak c vitamini olan meyveler tüketin ben öyle atlatdım çok çay su içidm sıcak sıcak