Kızlar bugün 36 haftaya girdim pazartesi günü raporum tamamlanıyor ama devam edemeyecek gibiyim tempolu bi işim var çok erken kalkıyorum dayansam yapabilir miyim diyorum ama çok fazla kasılma ve sancı yaşıyorum gün içinde işe devam etsem 5-6 gün daha sıkıntı olur mu kafam çok karışık