Hanımlar merhaba
Adet Döngüm 30 Cuma günü adet günümden 1 gün önce beta hcg baktırdım <2.0 çıkmış sonucum ama şuan adetim 2 gün geçti hala gelen giden yok gebelik var mı anlamadım benim gibi bu durumu yaşayan Varmı çarşamba tekrar kan vereceğim de insan merak ediyor e nabızda referans değeri kısmında Referans Değeri 0 - 10 Gebe Olmayan 0.1 - 10 IU/L 2 - 4 Haftal böyle yazıyor benim sonuç <2.0