Nursevda Çatlamanın genetik olduğu söyleniyor ben 33. haftamda 10 kilodayım şuan.. bebek 1 hafta önden iri gitmesine rağmen kocaman bir karnım yok yada şiş şiş değilim.. bu biraz iç karın yada vucut yapısıyla alakalı sanırım.. aslına bakarsanız çok bir iştahımda yok kilo alımı bünyesel tamamen ve henüz çatlamadım da ama ne olcağı belli olmaz tabi.. Hiç kilo almayanların bir tiyosu var mı bilmem ama kilo alımıda çatlamada tamamen yapısal diye biliyorum.