Gizem1992 eliff4 ben bir paket depend aldım hastanede o rahat oluyor snra eve gelince duş alıp normal pede geçmiştim kalan dependi de hamile birine verebilirsin yanı bn öyle yaptım hepsini kullanmadım çünkü
babyUras_ eliff4 dependi bilmiyorum ama normal pedle taşma sorunu olur . Ben hasta bezi kullandim 2 3 gün ona rağmen taşma oldu . Sezeryanda kanama nasıl oluyo bilmiyorum ama normal doğumda baya oluyo ilk günler .
Mzzz eliff4 normal pedi birkaç gün sonra kullanırsın ikisinide almak mantıklı benim ilk doğumumda özel hastaneydi hasta bezi vermislerdi o yüzden gerek kalmamıştı ama 2. Doğumda hasta bezi verdiler normal gece pedi taktım her taraf kan oldu hep😂
ikibaloglanannesi İlk doğumumda hasta bezi ve depend koydum. Sezeryan olmuştum. İlk gün hasta bezi kullandım ikinci gün depend. Ama eve gelince direkt ped kullandim. İkinciye hamileyim bunda sadece depend koyacağım. Eve gelince ped kullanacağım gece olanından.