38+5 im geçen hafta pazartesi günü 2900 dü bugün ultrasonda bebeğim 3100 gram çıktı 1 hafta içinde 300 gram az geldi bana ya zaten zayıf bebek demişlerdi acaba yanılma payı olabilir mi daha çok olmalıydı bence kiloya takılmıyorum ama insanın ister istemez sağlıklı tombul bi bebiş beklentisi vardır bence. Sizin 39-38 haftada bebekleriniz kaç kiloydu?