Zahide-123 Kızlar bugün muayeneye gittim doktor Amniyotik bant var bebeğin ayağı sıkışmış gibi dedi beni çok korkuttu özele gittim oda bant var ama bebek yapılmamış çok ince dedi içime aşırı bi şüphe düştü sizin de başınıza hiç geldi mi nedir bu bant ?
Damlademir Zahide-123 bende aynı durumdayım bugün öğrendim kocaman bi banttı perinatoloğa gideceğim o da bakıcak
Zahide-123 Damlademir banada oraya git dedi ama 182 randevu vermedi bende özele gittim çok ince bi bant bebeğe uzak zarar vermez büyüdükçe kopar dedi inşallah
Zahide-123 Damlademir yok hayır hiç olmadı inanın bende bilmiyorum ama araştırdığım kadarıyla bu haftalarda olabiliyomuş daha sonralarda kayboluyomuş 10 mm çok küçüktü benimde ekran da kocaman gözüküyordu stres yapmayın kendinize inşallah temiz çıkar önemli olan bebeğe zarar vercek yerde olup olmamısıymış Damlademir