Busebusee Merhabalar 7 aralık 9 gun once transfer oldum sabah mınık bır kahverengı leke geldı doktorum kan ver dedı sonucum bugun 4.52 cıktı yukselır mı sızce böyle olan var mı
_biranneadayi Busebusee Yükselir gibi duruyor canım iki gün sonra bi daha ver bakalım inşallah yükselir❤️
Patito__ Busebusee merhaba cnm 9 gun oldugu icin daha erken insaallah yukselir dikkt edin kendinize. Hayirli olsun
anneeolmkkk Busebusee eveet yükselir inşallah benim 4.24 çıkmıştı 5 saat sonra tekrarlamıştım 5.4 olmuştu🌸