Kızlar 36+3 haftalığım bugün gittim ve çok az sancı çıktı doktor kanama nişan su gelirse gel dedi dünden beri sancılarım var ama çok değil arada giriyo çıkıyo bugün de kötü haber aldım annemle ilgili baypas ameliyatı olucakmış çok ağladım üzüldüm korkuyorum erken doğum olur diye bide doktor çatı muayenesi açılma falan bakmadı nst ye baktı tmm gidebilirsin dedi sana dediğin şikayetler olursa gel dedi