canimyavrum_ 140 in altı olması gerekiyor, nasıl normal dedi? Ben de yaptırdım test, 85 açlık, 86 1.tokluk, 90 ikinci tokluk çıkmıştı. Normal dedi doktor ki googla bile yazsanız zaten sinir değerler yazar. Arkadaşımın 165 çıkmıştı tokluğu direk diyete ve şeker olcumune baslattilar. Bence başka bir doktora daha sorun.