Selam 24+3 den herkese gebe kalmadan önce antidepresan kullanıyordum . Aslında 2 haftaya kadar bişeyim yoktu. 2 haftadır tekrar korkularım ve takıntılarım başladı stres düzeyimi bazen kontrol edemiyorum uykusuzluk iştahsızlık mide bulantısı yapıyor psikiyatri pasiflora dedi kadın doğumcumda kullanabilirsiniz dedi aranızda kullanan varmı yada kullanmış olan ilaç nedir gebelikte bir sakınca oluyor mu iyi geliyor mu ?