bilgegk ilk gebeliğim biraz korkuyorum ilk zamanlar muayne bile zor oluyordum bir vajinismus geçmişim var devletteki drllar doğumda anlayış gösterir mi yardımcı olur mu bilmiyorum özeller çok pahalı gidecek durumum yok malesef onun için devlette iyi bir yer bulmaya çalışıyorum şuan gaziye gidiyorum haftaya ikili tarama yapılacak bakalim