snglaltn Arkadaşlar ağdaya gittim doktor izin verdi bu arada ama kasıyorum diye sorun olmaz dimi düşük riskm vs yok ama ağrıyor alırken bende stres olup kasıyorum
Sept2409 36+6 bugün ağda randevum var herhangi bir sorun yaşamadım gebeliğim süresince doktorunuz izin verdiyse ve riskiniz yoksa sorun olmaz
Yaseminmur26 Birsey olmaz 38 haftaligim başından beri ağda makine ile alıyorum bir sıkıntı olmadı bende o acıyla istemsiz kasıyorum ama birsey olmadı