rabiayy Kızlar kimyasal gebelikte betanız en fazla kaça kadar düştü ve rahminiz kalınlaştı mı? Benim betam düşüyor ama rahmim kalınlaşmış. Kanama ile incelemezse kürtaj yapabiliriz dediler. Sizin süreciniz nasıldı?
Aysenuraydogan Haticekalem şuan doktordan geliyorum benimde 6 haftalık ve kesem var bebek görünmüyor boş gebelik olabileceğini söyledi canım çok sıkkın açıkçası siz görebildiniz mi bebeği
Hulya_Bal 41 le ogrendim 2 gun sonra 56 oldu sonra 40 a dustu 9 aralikta .3 gun sonra 12 sinde basladi benim kanamam hala devam ediyor bugün dr kontrolüne gideceğim.