Dün doktoruma gittim rahatladım kafamdaki soru işaretleri gitti hanımlar 😀 bebek gayet iyi bir sorunu yok 29. Haftaya girdim bebekte 1.312 gram olmuş şeker içerdeki suyu bitirmez ve cogaltmaz dedi söylenenlere asla inanma dedi insülin senin vücudunu dengeye sokması için verilen bir ilaç dedi çok yemeyelim ama tadına vs bakabilirsin dedi sonuçta hamilesin can bu çeker dedi bugünde endokrinoloji bölümünde randevum var o nediycek bilmiyorum dozlar ileriki haftalarda hep yükselicek korkma dedi yani fazla doz vurulma yapicaksin oda bebek büyüyor ya içerde bu yüzdenmis