Ea_aylms6 Doğum yapalı 4 ay oldu. Abimin nişanı var elbise denedim hep göbeğim çıktı😅 60 kiloyum ama göbeğim hafif sarkmış karnımın toparlanması için ne yapmam lazım? Korse giysem geç mi kalmış oldum ?
couleurcerise Doğumdan sonra korse giymediniz mi o önemli göbeğin karnın hızlı toparlanması için şu an işe yarar mı bilmiyorum elbiseyi korseyle giymeyi deneyin