1prens1prenses_ canınız çekiyorsa tadımlık yeyin sadece çiftlik tavuklarına antibiyotik veriyorlar en çok ciğerinde birikiyor bazı doktorlar ilk 3 ay hiç tavuk yememeyi bile öneriyor ama tabi antibiyotik ya da hormon verilmediğini bildiğiniz köy tavuğu falan bulursanız gönül rahatlığıyla yiyebilirsiniz