Edanursoylu bnde 3 aydır savaşıyorum enfeksiyonla şuan 29+5 olduk . Su seklinde akıntı gelmeye başladı enfeksiyon yüzünden fitil toz antibiyotik kullandım hap antibiyotik kullandım ama geçmedi . Ve akıntı şikayetiyle geldim bebeğin suyu sandım . Ve enfeksiyon yüzünden mis . Şimdi hastanedeyim 3. Gün ve sürekli serum antibiyotik veriyolar nst çekiyorlar. Ultrason dan bakiyolar . Serumlarin biri bitiyo diğeri takiliyo .. çoğu yatış yapan hastalar enfeksiyondan . Doktorum ilerlerse bnada erken doğum olabilir dedi. Yanımdaki abla 34 haftalık gebeydi . Onu hem enfeksiyon dan bide ağrım var dediği için sezeryan yaptılar .. ikiz bebeği oldu .o kadar minikler kii emziremedigi için sarılık oldu bebekleri . Bnde zamanında kucagima almak isterim . Enfeksiyon dan biktim